Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 27 grudnia 2014

Witajcie!


Stało się! Podjęłam wyzwanie i zaczynam przygodę z blogowaniem!

Strona ta jest owocem moich poszukiwań zdrowego, a zarazem taniego i szybkiego sposobu odżywiania. Nie będzie to blog kulinarny sensu stricte. Nie będę również zamieszczać typowo naukowych artykułów z dziedziny dietetyki. Chciałabym podzielić się tu swoją filozofią życia, w której podejmuję walkę z wszechobecną chemią znajdującą się w produktach spożywczych. Temat zdrowego życia stał się moją pasją. Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, ale mimo krótkiego życia, udało mi się (z sukcesem!) wprowadzić nowe – zdrowe zasady żywieniowe, których skutki odczuwa cała moja kochana rodzinka. Pokażę Wam, że zdrowa żywność to nie tylko droga żywność ekologiczna, ale również produkty, które znajdziemy na pobliskim rynku czy nawet w supermarkecie! Wiem, że w dzisiejszych czasach niemożliwe jest życie bez chemii, ale można ją radykalnie ograniczyć. Dzieląc się informacjami na temat produktów, półproduktów i wyrobów spożywczych, których lepiej unikać ze względów zdrowotnych, będę podawała ich zdrowsze odpowiedniki. Skąd będą pochodzić porady i przepisy? Inspiracje kulinarne czerpię z różnych książek i innych blogów. Niektóre z przepisów są tak idealne, że nie warto ich zmieniać, o czym zawsze wspomnę na początku. Swoją wiedzę z zakresu zdrowia poszerzam również na studiach dietetyki.


Zatem zapraszam Was do wspólnej podróży po całkiem zdrowym odżywianiu, które pozwoli spojrzeć na Wasze życie z totalnie innej perspektywy! Jestem przekonana, że również i Wy odkryjecie na nowo swoje życie i będziecie dzielić się tym szczęściem z innymi!

2 komentarze:

  1. Powodzenia, Karolina! Jestem z Tobą i bloga na pewno będę śledzić na bieżąco : )
    Pozdrowienia, Kasia C.

    OdpowiedzUsuń