Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 23 kwietnia 2015

Szkolenie Dietetyka i Suplementacja z All4Academy


W lutym przyszła do mnie koleżanka i powiedziała, że znalazła świetne szkolenie Dietetyka i Suplementacja w All4Academy, po którym można uzyskać uprawnienia na specjalistę ds. żywienia. Pomyślałam: „Kurczę, fajna sprawa!” Po ogromnej namowie koleżanki i przeliczeniu swoich oszczędności, postanowiłam  się zapisać. W końcu w kogo mam inwestować, jak nie w siebie?

Kurs prowadzony przez specjalistów z All4Body składał się z 4 modułów, każdy o innej tematyce. Pierwszy dwa moduły – Dietetyka i Suplementacja oraz Zaawansowane Systemy Odżywiania prowadzone były przez energicznego Kornela Cybulskiego, który przede wszystkim zaskoczył mnie ogromem swojej wiedzy. Ogromnym plusem były przygotowane wcześniej zeszyty ćwiczeń, które ułatwiały nam prowadzenie notatek i pomagały w usystematyzowaniu informacji. Co więcej, pod koniec każdego kursu mieliśmy zajęcia praktyczne z układania diet. Dla mnie był to strzał w dziesiątkę, ponieważ teraz, z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że jestem w stanie ułożyć plan żywieniowy prawie dla każdej osoby.

Kolejny moduł – Dietetyka i Suplementacja w Sporcie prowadzony był przez bardzo sympatycznego Wojtka Habało. Ten moduł wyróżniał się przede wszystkim świetną metoryką. Ogromna, ogromna ilość informacji oraz bardzo dobrze przygotowane zeszyty ćwiczeń sprawiły, że wyszłam stamtąd z całkiem pokaźnym zasobem wiedzy, choć wcześniej byłam kompletnie zielona w tym temacie. Panie Wojtku  - ogromny szacunek!

18 kwietnia spotkaliśmy się na ostatnim module – Psychodietetyka i Coaching. Temat bardzo przyszłościowy, z którym wiązałam ogromne nadzieje i oczekiwania. Pierwsza cześć z zakresu coachingu prowadzona była przez psychologa, coacha i trenera - Tomasza Stomę. W ciągu czterech godzin poznaliśmy podstawy coachingu oraz nauczyliśmy się jak radzić sobie ze swoimi problemami układając koła życia. Niestety, mimo sporej dawki wiedzy, nadal nie mogę nazwać się coachem, ponieważ jak zaznaczył nam pan Tomek, coaching wymaga wielu lat kształcenia i doskonalenia. Mimo wszytko zalążek wiedzy już mam i nie pozwolę jej zmarnować J.  

Druga część modułu – psychodietetyka prowadzona przed Radka Kruczka trochę mnie rozczarowała. Przyznam szczerze, że oczekiwałam czegoś innego - mniejszego nacisku na diety i trening, a większego na zaburzenia psychologiczne i pomoc pacjentom z tymi problemami.  Nad tą częścią Panowie muszą jeszcze popracować (może zaprosić psychologa?).

Podsumowując, jestem bardzo zadowolona ze szkolenia i z czystym sercem mogę polecić go każdemu. Był to naprawdę dobrze spożytkowany czas! W jednym miejscu zostały poruszone wszystkie kwestie, które przydadzą się w prowadzeniu swojej działalności i zdrowego stylu życia. Ogromny plus stawiam za organizację. Przed każdym spotkaniem dostawaliśmy maila przypominającego o zbliżającym się wydarzeniu, o tym, co będzie na kursie i co powinniśmy wziąć ze sobą. All4Academy dziękuję!

Poniżej kilka zdjęć z kursu, któe możecie również zobaczyć na fanpagu A4Academy:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz